Žádost o vydání prvotního certifikátu pro elektronickou pečeť pomocí
podepsaného mailu
- Ověřte si, že Pověřená osoba požádala na Zákaznickém portálu o přidání nových údajů pro vydání certifikátu pro el. pečeť a přidání nových údajů bylo potvrzeno
- Vygenerujte si nové klíče a el. žádost o certifikát pomocí programu iSignum - iSignum.
- Ve Vašem e-mailovem programu vytvořte novou zprávu dle níže uvedeného vzoru a doplňte požadované informace (název organizace, č. smlouvy, atd.)
- Do těla e-mailu zapište ID vygenerované žádosti získané v programu iSignum (10-ti místné číslo, v případě certifikátu pro kvalifikovanou pečeť bude začínat písmeny BP).
- E-mail elektronicky podepište Vaším osobním certifikátem PostSignum a odešlete na adresu podatelna.postsignum@cpost.cz.
- Z elektronické podatelny PostSignum následně obdržíte informativní zprávu o přijetí Vaší žádosti.
Pokud nevíte, jak elektronicky podepsat e-mail, můžete se podívat na návody k nastavení el. podpisu v nejběžnějších e-mailových klientech.
Vzor e-mailové žádosti o vydání certifikátu pro elektronickou pečeť
Žádám o vydání certifikátu dle certifikační politiky: Certifikáty pro elektronickou pečeť Název organizace:
Číslo smlouvy:
Jméno žadatele o certifikát:
Číslo zaměstnance v organizaci:
Jméno certifikátu CN:
E-mailová adresa:
ID žádosti o certifikát:
Heslo pro zneplatnění certifikátu: (v případě, že nebude vyplněno, vygeneruje Podatelna PostSignum) Kontaktní telefon: